Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 21:34 - бърза закуска или как да те нервират за по малко от 10 сек.
Автор: iamallthatiam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1327 Коментари: 2 Гласове:
0



Поредната простотия на която се натъкнах, беше преди няколко дни в едно заведение наречено КФС. Та там в таз изкуствено създадена закусвалня, е внедрено и още едно жалко американско подобие на кофи-шоп наречено „Дънкин донътс”. Редя се аз на опашка за кафе, дочаквам си спокойно реда, правя поръчка на чай с мляко. Резултата беше потресаващ. Момичето зад щанда, буквално ми хвърля пакетчето чай, и ми дава една огромна чаша с топло мляко. Гледам с недоумение. В следващия момент аз отново повтарям поръчката си бавно и отчетливо. Отговора с дрезгав глас е „ ми ето де, чай и мляко”. Започнаха да ме сърбят кокалчетата на ръцета. Запитах най любезно жената, къде ми е топлата вода. Мисля че тук робота зад шанда блокира. Шок в системата….грешка в системната библиотека. Не след дълго, тръгна да ми дава топла вода, преценила е че чиста топла вода няма да ми е необходима, и затова реши да ми я изсипе в млякото и за да не ми е безвкусно, да сложи и един лимон. Прекрасно. Това ме мотивира да прибегна до по горна инстанция. Изпуснах си нервите за секудни. Що за хора работят в такива заведения…. Смятам че яростната ми нетърпимост към дразнещата ме простотия, които с пълни шепи се размаза по стъклата на това жалко заведение ме провокираха да се замисля, че всъщност, понятието кофи-шоп някак си се сбърка с понятието квартална кръчма. Само алкохола липсваше, иначе по мизерия и мръсотия на помещенията по нищо не отстъпваше. И да питам тук, къде е ХЕЙ?! Като един голям ценител на тези напитки, чай и кафе, съм потресен от липсата на хигиена и начина на обслужване. Спирам до тук, пренебрегвайки обичайните за мен сарказъм и ирония, когато се сблъскам с нещо, което ми смърди и не искам да търпя.


Тагове:   закуска,   малко,   как,   Нервират,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. darkanion - thekeeper.blog.bg
01.10.2007 22:18
О.о това ме разби..
оооохффф, тебе - мн повече, но и мене..
ОО.ооо
ужасТ
... оставам без думи....
цитирай
2. ravenwolf - Странна, но за жалост типична сл...
01.10.2007 23:39
Странна,но за жалост типична случка...Наистина,че повече звучи като кръчма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iamallthatiam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36583
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 103
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930